نقش ضرب‌المثل‌ها در سیاست و تبلیغات در برنامه «زیر زبونی»

برنامه «زیر زبونی» روز شنبه 20 اردیبهشت به بررسی نقش ضرب‌المثل‌ها در سیاست و تبلیغات اختصاص یافته است.

1404/02/19
|
17:48
|


به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه ویژه‌ای از سری برنامه‌های «زیر زبونی» در روز شنبه 20 اردیبهشت پخش می‌شود. این برنامه به تحلیل تأثیر ضرب‌المثل‌ها در عرصه سیاست و تبلیغات می‌پردازد و به بررسی چگونگی استفاده از این عبارات در شكل‌دهی به افكار عمومی و تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌ها خواهد پرداخت.

در این قسمت، شنوندگان با ابعاد مختلف كاربرد ضرب‌المثل‌ها در سیاست و تبلیغات آشنا می‌شوند و به بررسی چگونگی تأثیر این عبارات بر رفتار و نگرش جامعه می‌پردازند. همچنین، برنامه به تحلیل نمونه‌های موفق و ناموفق استفاده از ضرب‌المثل‌ها در كمپین‌های تبلیغاتی و سیاسی خواهد پرداخت.

این برنامه با فضایی جذاب و آموزنده، تلاش دارد تا مخاطبان را به تفكر درباره تأثیرات زبان و ادبیات بر سیاست و تبلیغات ترغیب كند و نشان دهد كه چگونه ضرب‌المثل‌ها می‌توانند به عنوان ابزاری مؤثر در ارتباطات اجتماعی و سیاسی عمل كنند.

برنامه «زیر زبونی» به تهیه‌كنندگی صادق مهرانی، در روز شنبه 20 اردیبهشت ساعت 10:45 بر روی موج اف ام، ردیف 105/5 مگاهرتز پخش می‌شود.

دسترسی سریع