"معاون صدا: موفقیت رسانه‌ها در گرو آموزش مستمر و آگاهی از نیازهای مخاطب است"

علی بخشی‌زاده در مراسم رادیو صبا بر اهمیت آموزش مستمر و شناخت نیازهای مخاطب به عنوان كلیدهای موفقیت رسانه تأكید كرد و از راه‌اندازی اتاق فكر برای ارزیابی برنامه‌ها به عنوان راهكاری مؤثر یاد نمود

1403/10/08
|
09:39
|

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی دوشنبه 26 آذر یازدهمین سالگرد خود را در جمع صمیمی عوامل شبكه در مجموعه پذیرایی ملاصدرا برگزار كرد.


علی بخشی‌زاده به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت. وی در این جمع صمیمی، رادیو صبا را یكی از شبكه‌های موفق معاونت معرفی كرد و پیرامون رسانه موفق نكاتی را یادآور شد.
بخشی‌زاده استفاده از نیروی انسانی هوشمند و علاقمند به كار رسانه را یكی از مهم‌ترین اركان موفقیت دانست و گفت: آموزش مستمر در حوزه‌های مختلف نقش موثری دارد. هر فردی باید به دنبال شرایط مطلوب‌تر باشد و دسترسی به این شرایط با آموزش و برنامه‌ریزی صحیح امكان‌پذیر است.
معاون صدا آگاهی از شرایط مخاطب را به عنوان مهمترین عامل موفقیت یك رسانه بیان كرد و افزود: نیازسنجی مخاطب از مهمترین وظایف یك رسانه موفق است.
بخشی‌زاده در ادامه ارزیابی مستمر برنامه‌ها را یكی دیگر از عوامل موفقیت رسانه عنوان كرد و توضیح داد: این ارزیابی باید توسط یك گروه حرفه‌ای انجام شود كه رادیو صبا با طراحی و راه‌اندازی پویش‌های مختلف یك نظام خود ارزیابی راه‌اندازی كرده كه بسیار قابل توجه است.
معاون صدا در ادامه ضمن قدردانی از حمیدرضا افتخاری به عنوان مدیر رادیو صبا یادآور شد: نگاه انسانی مدیریت به مسائل و دغدغه‌های عوامل شبكه در بخش‌های برنامه‌سازی و ستاد از دیگر عوامل موفقیت رسانه است كه در این شبكه اتفاق افتاده است.
بخشی‌زاده در پایان توصیه‌ای برای برنامه‌سازان داشت و بیان كرد: راه‌اندازی اتاق فكر به منظور ارزیابی مستمر برنامه‌ها باعث می‌شود از تكرار پرهیز شود و در نهایت باعث جذب مخاطب می‌شود.
در پایان این مراسم كیك تولد 12 سالگی رادیو صبا توسط هنرمندان و پیشكسوتان این شبكه برش خورد.

دسترسی سریع