تهران- ایرنا- حضور پسر معروف به «كیكه یا واقعیه» به عنوان مهمان ویژه برنامه تلویزیونی شب یلدا در شبكه سه بازخوردهای متنوعی داشت. مدیر شبكه رادیویی صبا در این رابطه با دفاع از انتخاب تلویزیون گفت: نمیتوانیم خودمان را از دنیای شبكههای اجتما
حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو صبا در گفتوگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: نمی خواهم بگویم سازمان باید پشت سر شبكه های اجتماعی راه بیفتد. واقعا هم این اتفاق نیفتاده است. توجه به تولید محتوای سالم شبكههای اجتماعی ایرادی ندارد. خیلی از تولیدات صداوسیما در فضای شبكه های اجتماعی ارائه می شود و می چرخد. آیا می روند آنها را محكوم كنند؟
وی افزود: ما رسانه هستیم و شبكههای اجتماعی هم رسانه هستند. یك بده و بستان رسانهای اتفاق افتاده است. این تبادل اگر به اندازه خودش باشد اشكالی ندارد.
پروپاگاندای رسانهای برای هجمه به صداوسیما
افتخاری تاكید كرد: این جریانی كه راه افتاد، بیشتر یك پروپاگاندای رسانهای برای هجمه به سازمان صداوسیما بود.
این مدیر رادیویی با بیان این كه می خواهم از انتخاب دوستان دفاع كنم اظهار داشت: البته من آن برنامه را ندیدم چون درگیر برنامههای شب یلدا در رادیو بودم. شب یلدا تلویزیون صدها برنامه داشته است. سازمان صداوسیما باید با مخاطبش همزبان باشد. مگر همه دنیا به صادق بوقی اشاره نكرده اند؟ از آن طرف دنیا با هوش مصنوعی روی اجرای ایشان كار كردهاند. تلویزیون هم اشارهای به او در شب یلدا داشته است.
ادامه ماجرای «كیكه یا واقعیه»/ مدیر رادیو صبا: از انتخابهای شب یلدای تلویزیون دفاع میكنم
حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو صبا
افتخاری گفت: نوجوانی كه با تكیه كلام واقعی و فیك معروف شده را همه میشناسند. سخنگوی دولت هم درباره این نوجوان حرف زده است. وقتی در تلویزیون با او مصاحبه كردهاند، نمی تواند اتفاق بدی باشد. یك بخش كوچكی از یك برنامه به او اختصاص پیدا كرده است. او در كل برنامه حضور نداشته و مجری برنامه هم نشده است. مثل هزاران هنرمند و فوتبالیست دیگر كه مهمان برنامه میشوند. ما خودمان در رادیو با یك راننده تاكسی هشتاد ساله حرف زدیم. این ها جزو مردم هستتند. وقتی شعار می دهیم صدای مردم باید روی آنتن شنیده شود، این افراد هم یكی از مردم هستند.
وی افزود: من در مورد نحوه پرداخت به این سوژه صحبت ندارم. به نظرم مبنای آوردن او ایرادی ندارد. آیا باید چشم خودمان را به روی شبكههای اجتماعی ببندیم؟ پاسخ من به این پرسش خیر است. باید بهره گیری درست و متناسب با شان و ظرفیت رسانه ملی داشته باشیم.