«عصر صبا» و چالش صف‌های طولانی؛ نگاهی مردمی به راهكارهای كاهش زمان انتظار در خدمات اداری

برنامه «عصر صبا» این‌بار مخاطبانش را به گفت‌وگویی صمیمانه و تعاملی درباره صف‌های طولانی در بانك‌ها و اداره‌ها دعوت می‌كند؛ گفت‌وگویی كه قرار است با شنیدن تجربه‌های واقعی شنوندگان، نگاهی تازه به دلایل این معضل و راهكارهای مردمی برای كاهش زمان انتظار ارائه دهد.

1404/09/12
|
14:36
|

به گزارش روابط‌عمومی رادیو صبا، چهارشنبه 12 آذر «عصر صبا» در قالب مجله عصرگاهی خود به سراغ موضوع «صف‌های طولانی در ادارات و بانك‌ها» می‌رود. این برنامه بدون ورود تخصصی و در فضایی غیررسمی تلاش می‌كند با روایت‌ها، گلایه‌ها و پیشنهادهای مخاطبان، عوامل شكل‌گیری صف‌های طولانی و راه‌های ساده اما مؤثر برای مدیریت بهتر مراجعه‌ها را بررسی كند.

شنوندگان در این برنامه می‌توانند درباره مسائلی چون تجربه‌های شخصی از اتلاف وقت در صف‌ها، تأثیر كمبود نیرو یا نقص سیستم‌ها، نقش خدمات الكترونیك در كاهش انتظار، و حتی راهكارهایی كه خودشان به نتیجه رسیده‌اند، صحبت كنند.

«عصر صبا» در این گفت‌وگوی كاملاً مردمی از شنوندگان می‌خواهد تجربه‌ها و نگاه‌های خود را از طریق پیامك، تماس تلفنی و پیام‌رسان برنامه درباره اینكه «چرا صف‌ها طولانی می‌شوند» و «چه راهكارهایی می‌تواند زمان انتظار را كمتر كند»با دیگران به اشتراك بگذارند.

این برنامه با اجرای مهدی پر و تهیه‌كنندگی رضا عزتی، شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:00 از رادیو صبا روی موج FM 105.5پخش می‌شود و در این قسمت ویژه، تلاش دارد تصویری واقعی و مردمی از تجربه‌های روزمره درباره صف‌های طولانی ارائه دهد.

دسترسی سریع