مدیر رادیو صبا با اشاره به تغییر كنداكتور این شبكه رادیویی بیان كرد كه حجم برنامههای زنده بیشتر شده است.
حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا درباره تغییر كنداكتور این شبكه رادیویی در روزهای اخیر به خبرنگار مهر بیان كرد: ماموریت رادیو صبا شادی و فضای مفرح است و بعد از محرم و صفر كنداكتور كاملاً تغییر كرد، همچنین برنامههای برندی داریم كه باید حفظ میشدند و در این مدت اصلاح شدند.
وی اضافه كرد: ما هر سه ماه ارزیابی داریم، در تابستان برخی از برنامهها نمره نیاوردند و عوض شدند و در این تغییرات حجم برنامههای زنده بیشتر شد.
افتخاری درباره اینكه مخاطب به چه نوع طنزی بیشتر اقبال دارد توضیح داد: بخشی از مخاطب ما فكاهه دوست دارد و بخش زیادی هم طنز روز را دوست دارد و ما هم سعی كردیم از این حیث برنامهها را به سمت طنز روز و رئال ببریم و مطالبات مردم را با زبان طنز بیان كنیم. نكتهای كه آقای پیمان جبلی رییس جدید صداوسیما هم در معارفه خود روی آن تاكید داشت و از پیگیری مطالبات مردمی سخن گفت.
وی اضافه كرد: مردم این نوع طنز را دوست دارند و ما تلاش داریم مخاطبمان را حفظ كنیم و با زبان شیرین طنز، دغدغههایشان را بیان میكنیم. ما این دغدغهها را در راستای رویكرد خود برنامه و در فضای سرگرمی پیگیری میكنیم مثلاً رویكرد ما این نیست كه با مسئول مصاحبه كنیم اما در نقدهای طنازانه به این میپردازیم كه مثلاً فلان مسئول كه گفته بود لبنیات ارزان میشود چرا ارزان نشد یا همین امروز موضوع ما بورس بود و روند مدیریتی بورس را نقد میكنیم.
مدیر رادیو صبا درباره اینكه این شبكه چقدر منجر به حال خوب مردم خواهد شد اظهار كرد: رادیو صبا باید همین گونه باشد، این شبكه باید مرجع طنز و خانه طنزپردازان حرفهای باشد سعید بیابانكی شاعر طنزپرداز در این شبكه برنامه اجرا میكند. یا مهدی فرجاللهی و مهدی استاد احمد كه در جامعه طنز شناخته شده هستند با ما همكاری دارند، از طرفی چهرههای دیگری مثل مهسا ایرانیان و یا مجریان با سابقهای مثل امیرحسین مدرس را داریم و سعی میكنیم همه نوع طیف مخاطبی را به برنامهها جذب كنیم.
وی درباره افزایش مخاطبان برنامه نیز گفت: ارزیابی ما این است كه طی یك سال گذشته رشد قابل توجهی داشتهایم و حالا باید سراغ كیفیت برویم. سعی داریم اصلاح كنیم برخی از اشكالات را و در این راستا جلسات متعددی هم با برنامه سازان داریم.